Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Voor elke stemming, voor elke trend... Grandeco is jouw partner als het gaat om de transformatie van dromen in muurdecoratie. Met het behang van Grandeco geef je jouw muren een zeer persoonlijke touch. Met zo'n 40 jaar in ervaring in de behangsector, heeft Grandeco een mooie geschiedenis achter de rug.
Locatie: Grandeco Wallfashion Group – Tielt
Ben jij een gedreven accountant met een passie voor cijfers, een sterke technische boekhoudkundige kennis en ambitie om te groeien in een internationale productieomgeving? Dan is deze functie bij Grandeco Wallfashion Group, een toonaangevende speler in decoratieve wandbekleding, iets voor jou.
Jouw rol
Als A-Y Accountant maak je deel uit van het Finance team en werk je onder leiding van de General Accountants mee aan de volledige boekhouding van zowel Belgische als buitenlandse entiteiten van de groep. Je wordt betrokken in een breed takenpakket dat de volledige scope van accounting omvat:
Jouw verantwoordelijkheden:
Ondersteunen bij de maandelijkse afsluitingen;
Onderhoud van balansposten en grootboekrekeningen, inclusief rekeningstelsels;
Voorbereiden en uitvoeren van betalingen voor diverse vestigingen;
Inboeken van inkomende en uitgaande betalingen;
Administratieve ondersteuning bij bankzaken (zoals garanties, renteverwerking, rekeningen);
Opvolging van leveranciersboekhouding;
Controle en verwerking van transportfacturen;
Inboeken van aankoopfacturen (grondstoffen, diensten, enz.);
Opmaak van manuele verkoopfacturen en creditnota’s;
Voorbereiding van externe audits;
Back-up rol voor Credit Control;
Nauwe samenwerking met andere afdelingen binnen Finance (Aankoop, Verkoop, Credit Control).
Ad hoc projecten:
Opstart van nieuwe vennootschappen;
Implementatie van nieuwe tools en systemen;
Optimalisatie van financiële processen.
Opleiding & ervaring:
Bachelor of Master in Accountancy & Fiscaliteit;
Minimum 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een internationale context;
Grondige technische boekhoudkundige kennis – kennis van IFRS is een troef;
Basiskennis vennootschapsbelasting en btw-wetgeving;
Ervaring met SAP of een ander ERP-systeem is een pluspunt.
Talenkennis:
Nederlands en Engels zijn vereist;
Kennis van Frans is belangrijk;
Duits is een mooie extra.
Soft skills:
Accuraat en detailgericht;
Leergierig en gemotiveerd om bij te leren;
Sterk verantwoordelijkheidsgevoel en zelfstandig kunnen werken;
Positieve ingesteldheid en stressbestendig (je respecteert deadlines);
Teamplayer met goede communicatieve vaardigheden;
Flexibel en in staat om verschillende taken tegelijk op te nemen.
Een dynamische job in een internationale productie- en distributieomgeving;
Een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extralegale voordelen;
De mogelijkheid om bij te dragen aan optimalisaties en digitale projecten;
Ruimte voor professionele ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
Een collegiale en open werksfeer binnen een hecht team.
Interesse?
Stuur je CV en motivatie naar Evelien.tjollyn@grandecogroup.com of solliciteer via onze website. Wij kijken uit naar jouw kandidatuur!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef toestemming om mijn persoonsgegevens tot 3 jaar te bewaren. Het doel van het bijhouden van deze gegevens is dat de personeelsdienst ten allen tijde op de hoogte is over de stand van zaken van verschillende sollicitatietrajecten. Deze gegevens worden enkel gebruikt binnen de personeelsdienst en zullen bij gehouden worden voor een maximumperiode van 3 jaar. Indien ik wens dat mijn gegevens vroeger worden geanonimiseerd, neem ik contact op met mijn contactpersoon binnen Grandeco. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier