Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Voor elke stemming, voor elke trend... Grandeco is jouw partner als het gaat om de transformatie van dromen in muurdecoratie. Met het behang van Grandeco geef je jouw muren een zeer persoonlijke touch. Met zo'n 40 jaar in ervaring in de behangsector, heeft Grandeco een mooie geschiedenis achter de rug.
Binnen deze rol rapporteer je aan de Financial Manager die zal instaan voor jouw begeleiding en coaching bij opstart
Jouw takenpakket is heel gevarieerd, waarbij we enkele taken opsommen:
Database beheer ERP
Beheer master data klanten, leveranciers, artikelen, collecties,…
Beheer productieresultaten & voorraad in ERP:
Registratie & controle van productieresultaten
Opvolging en controle van stockbeheer
Beheer verkoopflow:
Opmaken verkoopfacturen/verkoopcreditnota’s
Verwerking van retours/klachten
Beheer klantencontracten & klantencondities (rabattenmodule in ERP)
Beheer kredietlimieten klanten i.s.m. de kredietverzekering
Rapportering: opmaak van allerlei rapporten inzake productie/voorraad/verkopen voor zowel intern als externe gebruikers (dagelijks, wekelijks, maandelijks)
Budget: Assisteren in de opmaak van het jaarlijks budget in ERP: Ingave & controle aankoopprijzen, klantencondities, budgetcollecties..
Ad hoc projecten binnen bovenstaand takenpakket
algemene ondersteuning van het finance team via bovenstaande en/of andere taken
….
je behaalde een masterdiploma in een financiële richting of gelijkwaardig door ervaring
je bent plichtsbewust, proactief ingesteld;
je werkt zeer accuraat en gestructureerd; en cijfervaardig
multi-tasking is echt jouw ding en bezorgt je geen stress, integendeel
je neemt ownership, bent hands-on en down-to-earth;
je hebt een brede administratieve interesse
je hebt ervaring in het gebruik van een ERP systeem
je hebt een goede kennis van het Nederlands, het Engels en het Frans
Je wordt tewerkgesteld in een ambitieuze firma die pionier is binnen zijn domein. Jobzekerheid is gegarandeerd door de stevige financiële basis. Daarnaast zijn we trots op de hoge werknemersanciënniteit binnen de organisatie.
De bedrijfscultuur valt te omschrijven als no-nonsens, open deur politiek en korte communicatielijnen. Je bent verantwoordelijk voor een afwisselend en uitdagend takenpakket.
Doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig, afhankelijk van de bewezen prestaties/capaciteiten.
Voor deze rol is een concurrentieel salaris beschikbaar aangevuld met een gamma aan extralegale voordelen: groepsverzekering, maaltijdcheques, .kers op de taart vormen de glijdende werktijden en 10 ADV-dagen.
Solliciteren kan via onze HR-manager Evelien Tjollyn via evelien.tjollyn@grandecogroup.com of via +32 (0)51 42 48 33.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef toestemming om mijn persoonsgegevens tot 3 jaar te bewaren. Het doel van het bijhouden van deze gegevens is dat de personeelsdienst ten allen tijde op de hoogte is over de stand van zaken van verschillende sollicitatietrajecten. Deze gegevens worden enkel gebruikt binnen de personeelsdienst en zullen bij gehouden worden voor een maximumperiode van 3 jaar. Indien ik wens dat mijn gegevens vroeger worden geanonimiseerd, neem ik contact op met mijn contactpersoon binnen Grandeco. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier